صفحه اصلی سوالات حقوقی پیام های کاربران امور موکلین برنامه هفتگی
وكالت آن لاين ( آنلاين ) | وکیل | سایت وکیل | وکالت | سایت وکالت | وب سایت وکیل | وکیل دادگستری | وکیل با سابقه |دفتر وکالت | مشاوره حقوقی | مشاوره آنلاین حقوقی | مشاوره تلفنی با وکیل | مشاوره تلفنی حقوقی | مشاوره با وکیل | قبول کلیه دعاوی حقوی | بانک قوانین ایران | فروشگاه کتاب نرم افزار حقوقی  
 
 
پرچم ایران
کارت ویزیت
فرشته عدالت
ترازوی قدیمی
کا ریکاتور و سنگینی یکطرفه
کامپیوتر و قضا
جملات مفید حقوقی
آیا می‌دانید؟ در صورت فوت پدر، حضانت طفل با مادر زنده است هر چند این طفل جد پدری یا قیم داشته باشد مگر در صورت عدم صلاحیت مادر.
عناوین آخرین اخبار ایران و جهان
برای اخذ آخرین اخبار سیاسی و اجتماحی و حقوقی و هنری ایران و جهان به این قسمت در بخش مقالات مراجعه نمایید تا صدها خبر روز جهان را دریافت نمایید
تازه ها
اصل عدم ایرادات در اسناد تجاری*اخلاق پزشکی*مسیولیت های پزشکان*جرم اسید پاشی*آشنایی با چک دادرسی بیطرفانه .دعاوی مالی و غیر مالی .شنیدنی ها برای حقوقدانان بخش دوم کتاب ارزشمند شنیدنی ها برای جامعه و حقوقدانان -جرائم کامپیوتری و اینترنتی*چرا فرار از وکالت متن قانون مجازات اسلامی .نتیجه انتخابات کانون مرکز .عناوین اخبار ایران و جهان آنلاین* *
 
 
  مپندارحق درجهان دادنیست چوحق دادنی نیست بستاندنیست
مرگ بیش از چهار هزار موتورسوار
تاریخ انتشار : 25-10-1389

مرگ بیش از چهار هزار موتورسوار

رئیس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی اعلام کرد: مرگ بیش از چهار هزار موتورسوار در هشت ماهه امسال
رئیس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی گفت: در هشت ماهه سال جاری، چهار هزار و 659 موتورسوار در تصادفات رانندگی کشته شدند که مطابق آمار‌های موجود 32.9 درصد آنان افراد 18 تا 24 سال بودند

 

رئیس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی گفت: در هشت ماهه سال جاری، چهار هزار و 659 موتورسوار در تصادفات رانندگی کشته شدند که مطابق آمار‌های موجود 32.9 درصد آنان افراد 18 تا 24 سال بودند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، دکتر جابر قره داغی افزود: سال گذشته یکهزار و 931 موتور سوار 18 تا 24 ساله در تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند و در هشت ماهه اول امسال هم یکهزار و 535 نفر از کشته شدگان تصادفات موتورسیکلت 18 تا 24 ساله بوده اند.
به گفته وی بر اساس آمارها 33.1 درصد موتورسواران کشته شده در سال گذشته نیز جوانان 18 تا 24 سال بودند که نشان دهنده جان باختگان در این گروه سنی است.
رئیس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی با اشاره به وقوع بیشتر موارد مرگ موتورسواران در نیمه اول سال خاطرنشان کرد: آمارها نشان می‌دهد میزان مرگ، عمدتا در نیمه اول سال بیشتر است به نحوی که در شش ماهه اول سال گذشته سه هزار و 353 موتورسوار و در نیمه دوم همان سال دو هزار و 480 موتورسوار در تصادفات جان خود را از دست داده اند.
دکتر قره داغی افزود: مقایسه آمارهای دو نیمه اول و دوم سال‌های 87 و 86 نیز به خوبی نشان می‌دهد که مرگ موتورسواران در نیمه اول سال بیشتر است و شاید بتوان گفت که یک دلیل این امر، استفاده نکردن از کلاه ایمنی توسط موتورسواران به ویژه در فصل تابستان و هوای گرم باشد.
وی با مقایسه ماهیانه آمار مرگ موتورسواران در سال‌های اخیر بیشترین رقم‌های مرگ این افراد را مربوط به فصل تابستان و به طور کلی روزهای گرم سال دانست.
رئیس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی با اشاره به کاهش مرگ موتورسواران در سال 88 نسبت به سال قبل از آن افزود: هرچند در سال 87 نسبت به سال 86 شاهد افزایش نه دهم درصدی مرگ موتور سیلکت سواران بودیم اما در سال 88 این رقم نسبت به سال قبل از آن 3.6 درصد کاهش یافت که امیدواریم این روند کاهش در سال جاری نیز ادامه یابد.
وی در ادامه با بیان اینکه مرگ موتورسواران در مسیرهای برون شهری بیشتر است، افزود: محل تصادف 46.7 درصد این افراد مسیرهای برون شهری و 37.4 درصد مسیرهای درون شهری بوده همچنین محل وقوع 15.3 درصد تصادفات منجر به فوت موتورها جاده‌های روستایی و 0.6 درصد نامعلوم گزارش شده است.

(ماوی)

برچسب ها : فوت , قانونی , تصادف , مرکز , جوانان , درصد , سنی , آمار , افزایش , شهری , روابط , عمومی , رانندگی , دوم , تحقیقات , دکتر , سازمان , سال , دهم , نیمه , ادامه , چهار , پزشکی , نفر , موتور , استفاده , امور , اداره

صفحه اصلي
سوالات حقوقي كاربران
گالري تصاویر
برنامه هفتگي
سايت هاي مرتبط
امور موکلین
مشاوره تلفنی
قبول کلیه دعاوی حقوقی
مقالات
اخبار حقوقی.صنفی.تحلیلی
هشدارهای انتظامی
یادداشت های مدیر سایت
ایمیل :info@shkhosravipour.com
تبلیغات
مرکز دانلود
اخبار سیاسی واجتماعی و حقوقی و حوادث
بیوگرافی
در باره
سامانه پیام کوتاه مدیر
سایت های مرتبط
/شاپور خسروی پورسایت وکالت ایران
اانجمن و پاسخ به سوالات حقوقی
سایت کانون وکلای دادگستری مرکز
سایت اتحادیه کانون های وکلای دادگستری ایران
سایت قوانین
سایت حقوقی امور مجلس
سایت کرم حسین یاری وکیل دادگستری
سایت شرکت نرم افزاری چاپ وتبلیغات فاسافت
نرم افزار طراحی و چاپ خودکار فورم و اسناد
مرکز دانلود
ورود به مرکز دانلود سایت
تقویم شمسی


##################

پخس موسیقی دلخواه شما

ما را محبوب گوگل کنید